Vinn en geek t-shirt

Vinn en t-shirt
Vi har en rykade färsk freebe t-shirt, direkt från utställnings hallen!

Lämna en kommentar så kan denna t-shirt bli din! Tyvärr får inte tjocka personer delta i tävlingen eftersom den är i storlek medium.

Tävlingen pågår till den 15november, vinnaren presenteras på torsdagsmötet

8 svar to “Vinn en geek t-shirt”

  1. Micke Says:

    JAG VILL HA DEN (finns det passande keps och kaffekopp till tröjjan?)

  2. Daniel Says:

    För mig som så länge drömt om en Linux-tröja kan detta bli det steg på vägen som jag så länge hoppats på. Ni kan ta mig ett steg närmare drömmen. Ta den chansen! Jag vet att ni vill göra det rätta. Gör det.

  3. krixon Says:

    Oooooh, snygg tröja, men den passar nog bäst på en herre, så jag vill inte ha den själv, vill hellre njuta av att se den på någon av er andra, hihi🙂
    (finns det damnördtröjor förresten, eller är det en helt hopplös tröjgenre?)

  4. Lotta Says:

    Skall tröjan verligen sitta på en datawebbkille? Blir inte det kaka på kaka?

  5. Daniel Says:

    Tårta på tårta är ju det bästa som finns!

  6. Zanna Says:

    HAHA, den bara MÅSTE bli min😀

  7. Mats Says:

    H3y! Jag är i stort behov av denna tröjja då jag är lite fattig, har alldeles för lite t-shirtar + att den e skit cool^^

    Mvh//HaXx0r

  8. MoiLoi Says:

    Jag ska bannemej ha den tröjan för då kan jag bli en toffing. Och så kan jag ta på lite extra rosa läppstift. // En toff kille

Kommentera

